Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 129,00 zł.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Zawsze możesz się rozmyślić. Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar masz na to 14 dni od daty zakupu. Wystarczy, że wyślesz go do nas na adres:

Galeria Bronowice sklep MOZZ poziom + 1 
ul. Stawowa 61 
31-346 Kraków 

z dopiskiem:
Mozz SOCKS zwrot / wymiana.

Do paczki dołącz paragon który otrzymałaś (otrzymałeś) z zamówieniem .

Najlepiej Poinformuj nas o tym  wcześniej mailowo poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@mozz.com.pl

Pamiętaj, skarpety nie mogą nosić śladu użytkowania, powinny mieć oryginalne opakowanie i nie mogą być zniszczone. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych

Jeśli chcesz wymienić skarpetki na inny model, napisz do nas wiadomość
z informacją, które skarpetki mamy Ci wysłać. Istnieje również możliwość wymiany
w naszych punktach stacjonarnych w Krakowie : 

Galeria Bronowice sklep MOZZ poziom + 1 

Galeria Krakowka stoiko MOZZ poziom +2 

Bonarka City Center stoiko MOZZ poziom 0 

 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@mozz.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Leonida Teligi 2/13, 30-835 Kraków .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: MOZZ Galeria Bronowice ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
facebook
Sklep internetowy Shoper.pl