

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.



Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Zawsze możesz się rozmyślić. Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar masz na to 14 dni od daty zakupu. Wystarczy, że wyślesz go do nas na adres:
Galeria Bronowice sklep MOZZ poziom + 1
ul. Stawowa 61
31-346 Kraków
z dopiskiem:
Mozz SOCKS zwrot / wymiana.
Do paczki dołącz paragon który otrzymałaś (otrzymałeś) z zamówieniem .
Najlepiej Poinformuj nas o tym wcześniej mailowo poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@mozz.com.pl
Pamiętaj, skarpety nie mogą nosić śladu użytkowania, powinny mieć oryginalne opakowanie i nie mogą być zniszczone. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych
Jeśli chcesz wymienić skarpetki na inny model, napisz do nas wiadomość
z informacją, które skarpetki mamy Ci wysłać. Istnieje również możliwość wymiany
w naszych punktach stacjonarnych w Krakowie :
Galeria Bronowice sklep MOZZ poziom + 1
Galeria Krakowka stoiko MOZZ poziom +2
Bonarka City Center stoiko MOZZ poziom 0
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@mozz.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Leonida Teligi 2/13, 30-835 Kraków .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: MOZZ Galeria Bronowice ul. Stawowa 61, 31-346 Kraków
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.